×

試油 活動分享

Uncategorized, 客戶

日前 Hiace 歐盟 5 車主蕃薯獲邀參加 試油 活動,他於 2014 年出車,累積行車哩數為 97,819 公里。 本身從事 GoGoVan 司機的蕃薯和很多職業司機一樣,都對自己的搵食拍檔寵愛有加。蕃薯直言: 「我對自己架車嘅保養都唔會孤寒,驚住因小失大,架車壞咗要手停口停仲死!」過往維修保養事 宜全交托車房代辦,由於是搵食車,所以不會吝嗇保養費用。由於對機油認識不深,所以如車房推薦,亦會用高檔機油,遇有毛病時,總之車房整好就是。
IMG_0238(edited)
IMG_0244(edited)
IMG_4227
蕃薯坦言今次亦是近年來首次回原廠維修中心注入專為 Hiace 歐盟 4/5/6 而設的機油 :「知道咗 呢種機油喺專比 Hiace 用之後,我嘅期望都會高 D, 換完之後希望比之前更順、更爽!車揸得順可 以跑多幾轉生意嘛 !」雖然亦會因追生意而開快一點,但蕃薯不會大力踩油,可算是錫車之人。
試油 完畢後,我們將於蕃薯下一次換油時,探討他在使用了專為 Hiace 而設的機油後,對於駕駛感覺有甚麼不同之處。請密切留意!
 
圖片及資料來源:Shell


Leave a Reply