×

【小舉動大感動】評分的重要性

BLOGGER, 客戶

 
Screenshot_20170313-161609_p
【一分鐘贈我一分鐘】香港一直都係一個欠缺讚賞嘅地方,我哋不妨由今次車程做起。你知道嗎?其實你每次坐完 GOGOVan 後,你的評分對我們都很重要。只需要少於一分鐘去評分,除左助我哋分辨服務質素之外,更可以給司機哥哥一大鼓舞!

直接鼓勵

如果司機係車程上無犯任何錯誤,我哋建議你除左係完成車程後俾5星之餘,更可以寫下留言,如:態度好好、服務唔錯等等嘅說話。令司機哥哥們可以直接收到你嘅留言,直係會好開心!試過有位司機哥哥被乘客留言讚完靚仔之後,更打電話上嚟同我哋分享!

有助進步

就算唔係次次車程都滿意,你嘅留言都會令到我哋嘅服務加以進步,從而去改善。而評分低於3星嘅話,我哋更會去了解事件並作出跟進,希望下次做得更加好。

獲取獎勵

為左鼓勵司機哥哥獲得更高評分,GOGOVan 會不定期推出計劃去獎勵高評分司機。除左禮物,仲會有現金獎添!所以下次完成 GOGOVan 車程之後,記得多啲俾星星呀!


Leave a Reply