×

超實用!高層次 燒烤 攻略

BLOGGER, GOGO Usage, 客戶

Macau_taxi
 

超實用!高層次 燒烤 攻略!

一年容易又中秋,講起中秋就立刻想BBQ!坊間有好多 燒烤 場地、如何燒隻靚雞翼等攻略。但今次只向你傳授一門學問,就係如何有效率地燒,食完再爭取每分每秒去玩!

 
要用盡每一分每一秒,我地首先要了解食物的三種等級 (初心者、中等級及打大佬)。

1.初心者

bratwurst-1194870_1920
一般最容易掌握的,就是一個字 – 「腸」。不論廚師腸、紅腸、芝士腸……任何腸都會好快同你熟,並唔似得三文魚生咁高竇。除左腸之外,魷魚、乜丸墨丸同方包都是易熟又飽肚之選。如果你想快D去玩,一定要用最快時間去燒最多的腸或者丸,有人曾經試過一隻叉燒5條廚師腸(歡迎提供更多叉法),用最少炭同時間去燒最多腸 = 合乎經濟效益。
Parajumpers Dame
Barbour Online Uk

2.中等級

grilled-meats-1309431_1920
中等級代表就係牛扒,牛一般都比其他肉類易熟,只要比少少耐性,雙面平均接觸火力就可以燒出一塊好扒。而且,當中夾雜濃厚肉汁,諗起都想講句Oishi~ 加上剛用蜜糖燒起之方包,夾住食,味道更上一層樓。其他中等級代表為豬大腸、多春魚等等。不過中等級之食物遠比初心者燒得耐,而且份量少,所以都唔太建議你燒太多。
 

3.打大佬

grill-379829_1920
 
如果你以為打大佬係燒雞翼,咁就大錯特錯!錫紙包絕對係打大佬之首選,何解?因為錫紙包的多數都係蔬菜,一個不留神好容易被大火吸乾水份。而且看火時間耐,包嘅份量又唔多,好多時會被班朋友一掃而空,而你只可以輕輕拋下一句:「咁我等下轉…」而一等就是2046……完全無時間去玩!
 
了解完各種食物等級,相信精明的你都會懂得如何去揀。如果識再玩叻D,買完野食就一定係call GoGoVan去BBQ啦!
 


Leave a Reply