×

One Day with GOGOVan Driver 阿忠

司機

GOGOVan將乘客與司機生活拉近。
跟隨GoGo司機開一日工,認識他們私底下的一面。
 

#有時阿Q精神,做得呢行就做好佢。#
開貨Van超過25年的阿忠,係Van界名副其實的老行專。
「曾經有一段時間做私人司機,做私人司機要有一種性格,就是可以捱悶,客人說一聲,不要開冷氣,等我四小時後回來,就要曬到變魷魚。」
阿忠曾經做過傳統Call台司機,當時做生意靠「埋站」,泊車不能泊錯隔離條街。
「但宜家已經沒有站頭這回事,對客人來說,GOGOVan就好像隨時有架貨Van係附近,Call車仲快過報警。」
創新科技介入傳統行業,對老一輩的司機來說是有點困難去習慣,「試過係葵涌由夜上11點坐到朝早6點,先搶到一張單。」阿忠的經驗是,「惟有多做功課,試過有一晚不搶單,只mark低客人通常係邊到落柯打,出咩柯打,第二日就去到附近位置等下。人地有做功課,你冇做,所以人地搶到你咪搶唔到囉。」
 

關注我們:
GOGOVan Website: https://dev.gogovan.com.hk
GOGOEnergy Website: https://gogoenergy.hk/


Leave a Reply